Reklāma ir viena no svarīgākajām preču virzības komponentēm 21.gadsimtā. Ņemot vērā to, ka mūsdienās ik uz soļa ir atrodams tik liels preču un pakalpojumu klāsts, ka nepieciešams padomāt vairākas reizes par to, ko no visa izmantot, ir tikai loģiski, ka ietekmīga un pamanāma reklāma, ir veids kā par savu piedāvājumu pavēstīt patērētājiem. Lai izvēlētos labākos rīkus mērķauditorijas sasniegšanai, vislabāk vērsties mārketinga aģentūrā. Reklāmas aģentūras Latvijā un visur citur pasaulē izmanto dažāda veida mārketinga stratēģijas un veidus, kā sasniegt vēlamo mērķauditorijas grupu. Eiropas Savienībā pagājušā gadā stājās spēkā jauna personas datu regula, kas tiek vērtēta divējādi, taču savā ziņā ir atvieglojusi personalizēto reklāmas piedāvājumu izstrādi un virzību pie klienta.

KĀ IZVĒLĒTIES PIEMĒROTĀKO MĀRKETINGA RĪKU SAVAI PRECEI?
Pastāv dažāda veida informācijas novirzīšana pie patērētāja, tādēļ, ja nepieciešams reklamēt sava uzņēmuma preci vai pakalpojumu, vislabāk vērsties pie speciālista, kurš izvēlēsies piemērotāko. Mārketinga rīki ir iedalāmi dažādās grupās, vadoties pēc to funkcijām un izmantošanas iespējām, bet vispopulārā tos ir iedalīt tiešajā un netiešajā mārketingā. Mūsdienās visizplatītākā ir tiešā mārketinga forma, jo šādi ir iespējams sasniegt patērētāju un piedāvāt tam vispiemērotākos pakalpojumus un preces. Mūsdienu tehnloģiskie risinājumi dod iespēju klientu sasniegt visātrāk un visprecīzāk, jo, piemēram, nemaz ne tik senā pagātnē, tieša reklāma konkrētai patērētāju grupai, izmaksātu ļoti dārgi. Tiešais mārketings sadalās vēl sīkākās grupās, piemēram, mobilais un sms mārketings, e-pasta mārketings, lojalitātes programmas, kas ir ārkārtīgi populāras Latvijas tirgotājiem un pakalpojumu sniedzējiem, un tamlīdzīgi. Afišas, reklāmas, bukleti un informatīvās avīzes ir iedalāmas pie netiešā mārketinga rīkiem.

KĀDS IR LABAS REKLĀMAS NOSLĒPUMS?
Ir ārkārtīgi svarīgi izvēlēties atbilstošu un piemērotu reklāmas veidu savam piedāvājumam. Reklāma nedrīkst būt nedz par uzmācīgu, ne par nemanāmu, jo nonākot galējībās, var sasniegt pilnīgi pretēju rezultātu vēlamajam. Visā notikuu plūsmā nedrīkst aizmirst par preces vai pakalpojuma kvalitāti, jo nekvalitatīvu preci neviens nepirks un reklāmas kampaņa zaudēs savu vērtību. Savstarpēja cieņa ir vislabākais veids kā virzīt savu preci vai pakalpojumu tirgū.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *